Bilderna..

Då ska vi se.. I lördags var vi till Barnens Hus och till Eurostop för att köpa kalasgrejer och lite annat. Passade på att käka en korv på Eurostop.


Monstret köpte några klänningar och ett par skor på HM. När Monstret är fyra år och säger "Jag MÅSTE ha de här skorna mamma".. Så börjar jag räkna med dyra tonår..


Närbild


Lördag kväll gjorde jag tårta (med paus för melodifestivalen). Vanlig botten, fylld med chokladmousse, hallon och blåbärsgrädde. MMF utanpå. Monstret beställde ju en Barbietårta och allt utom själva dockan går att äta..


På den här bilden är halsbandet påmed.. Det vita som ser ur som mjöl är glitter, men det syns så dåligt i blixten.


Monstret gör i ordning fiskdammen innan kalaset.


Här är Voffis som Monstret fick av Momma som present till kalaset.


Monstret och hennes bästa kompis.


Bilden är tagen igår på Monstrets födelsedag... Precis som varje år så kommer Monstret med VÅREN!!


Vi hämtade ju marsvinen igår så Monstret fick dem i present då vi kom hem från jobbet, jag kan inte visa några bilder på dem än för de är så rädda att jag inte vill ta kort på dem. Men det är två söta killar, en svart långhårig och en brun och vit korthårig. Monstret trodde det var kaniner när vi kom hem med dem, så de blev döpta därefter, den ena heter Ninis (kanin på monsterspråk) och den andra Nunis. M kallar dem Lars och Krister istället och påstår att det är bögmarsvin.. Ha ha, jag vet inte jag, de slogs som galningar igår för att bestämma rang och sen kröp de ihop inne i huset tillsammans så vem vet?

Monstret fick ju en stortjej-cykel av Momma i födelsedagspresent! Den har hon hojat runt på konstant och självklart fram och tillbaka till dagis, tyvärr visade det sig att hennes cykelhjälm blivit för liten i vinter så hon får använda hockeyhjälmen så länge istället. Här är vi på väg till dagis vid sju i morse.


Men så var det.. Nu ska jag krypa ner i sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0