Jag vill flytta!!

Känslan är samma varje år vid den här tiden.. Skillnaden i år är bara att jag vill inte flytta bort härifrån utan bara till större! Vi har varit och tittat på ett område med små bostadsrättsvillor som är så fint!! Det är inte dödligt dyrt heller, ungefär 1, 2-1,5 miljoner och runt 5-6000 i hyra. Vi skulle landa på runt 8-9000 i månadskostnad och det är ju vad en någorlunda fräsch hyresfyra kostar här med. Jag är sjukt sugen på att flytta.. Tyvärr är det så mycket som är ivägen för den flytten. Jag skulle behöva byta kontor med jobbet (kan inte åka 1 och en halv timme enkel resa), vi ska ju snart ha bebis och gå på föräldrapenning och vi kommer att behöva skjutsa Monstret till och från dagis. Men vi måste nog överväga det häftigt, det är så jäkla mysigt område!! Men än så länge siktar vi bara på att få tag på något större.

Ikväll har vi haft ute Lars och Krister en stund igen, klippte klorna lite och myste med dem så att de vänjer sig vid att bli hanterade. Tyvärr var ju dyra klotången "som var perfekt till marsvin" ett jädrans ljug och alldeles för stor. Nu måste vi försöka hitta en mindre istället så det inte blir så jobbigt att klippa varje gång.

Nu har vi idolbilder på dem med!
Lars (Nunis):


Ser ut lite som en ekorre va? Sen är andra sidan av huvudet vitt med ett rosa öra.. Riktigt schizo..

Krister (Ninis):


Vi måste köpa en liten borste eller karda till hans päls, den är som underull på en hund hela pälsen. Crazy, kanske man kan tova sig ett par marsvinsvantar sen?

Monstret fick lite panik dock då Lars kissade på henne, "Mamma Iiiou vad äckligt"!! Det är ju kul att hon inte är rädd för dem eller så iaf, att hon inte gillar att de kissar på henne är väl en sak..
Ha ha, jag såg just vad rolig bilden på Krister ser ut om man inte vet att handen är en barnhand, det skulle ju vara värsta Gigantomarsvinet som satt där och rapade om det hade varit en stor hand..

Kommentarer
Postat av: madde

ååå vad jag skulle vilja ha dej närmare nu...behöver en annan tjockis här..å solen lyser å jag vill ha någon å gu utt å vagga med...hahah

pöss pöss

2009-03-24 @ 10:40:56
Postat av: Emelie

Åh vad söt den var!

En sån skulle jag också villja ha!

Hoppas vi ses snart deet vore roligt Kram Emelie

2009-03-24 @ 11:52:44
URL: http://lawabiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0