Sommartid

Bland det värsta jag vet är att ställa om klockan till sommartid.. Det är så jobbigt!! Jag blir galen av det!!

Men ni har väl inte glömt?



Idag har vi inte gjort ett vettigt dugg. Jag har sovit i stort sett hela förmiddagen, iofs i soffan med Monstret klängande på mig men ändå, mådde inte så bra i morse så det var skönt. Sen har vi varit och veckohandlat och efter det tagit en promenad så Monstret fick cykla lite. Hon var tydligen tvungen att cykla in sin nya hjälm..


Snygg va? Här syns hennes "cykelvantar" med.. Spider-Man-fingervantar med avklippta fingrar är tydligen the shit i "jag har just lärt mig cykla på stortjejscykel"-världen. Hon MÅSTE ha dem om hon ska cykla..

Till middag gjorde vi hemgjord pizza och mitt i gräddningen så petade jag till ena indikationslampan. Den exploderade i en liten skur med gnistor tillsammans med en säkring ute i hallen. Då M bytt ut den säkringen och vi fått igång spisen igen så vred han på en spisplatta bara för att testa liksom.. och då dog resten av lägenheten med.. Alltså har huvudsäkringarna dött.. Och var sitter de? SUCK!!
Vi fick traska in till grannen med pizzan och låna deras ugn så vi skulle få någon mat iaf, samtidigt som ett samtal gick till jouren för att få någon ordning på elen. Det visade sig när vi fick tag på eljouren att han satt i en bil på söder och inte kunde komma hit på några timmar men att propparna gick att byta själv i barnvagnsförrådet. Nice!! Men spisen är felanmäld till bostadsbolaget ändå.. Det är så mycket fel på den nu att man undrar ju vad det är för B-exemplar vi har..

Nu lyser det iaf och vi ska ta och sova snart.. Man ska ju upp vid fyra i morgon.. eller fem då om vi ska titta på klockan..

Kommentarer
Postat av: Lilian Söderman Olofsson

Hon är verkligen jättesöt! Och jag kan se dig i henne:o)QL att få se hur hon ser ut!

2009-03-31 @ 12:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0