Utmanad: Jag och min partner

Vad heter ni? Ida-Maria och Mattias.
Hur träffades ni? På en chattsida.
Hur länge har ni varit tillsammans? 7 år och 1 dag idag.
Är ni förlovade? Japp, sedan precis 5,5 år idag.
Bor ni ihop? Ja, i en för liten hyrestrea.
Har ni barn? Ja, Monstret 4 år och en ny en på jäsning.
Har båda körkort? Näe.
Kommer du ihåg er första kyss? Ha ha, japp. 
Vem sa "Jag älskar dig" först? Oj? Jag vet inte..
Vem är äldst? Han.
Vilka stjärntecken är ni? Tvilling och Kräfta.
Vem fyller först på året? Jag.
Vem är längst? Han, med någon cm.
Vem sjunger bäst? Ha ha, tveklöst jag, även om det inte är vackert heller..
Håller ni i handen på stan? Nja, det har nog hänt..
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej.
Vad har ni gemensamt? Ha ha, ja ibland undrar man ju.. Men vi har ruskigt roligt tillsammans bland annat!
Blev du kär vid första ögonkastet? Nej.
Har ni någon speciell låt? Hmm.. Näe inte direkt.. Vi har många låtar med minnen till däremot!
Har ni stora framtidsplaner? Alltså.. Det är väl hus eller något i sådana fall, och en bar på en paradisstrand då vi blir pannschissar!
Har ni gråtit i varandras armar? Jag minns inte, vi turas nog om istället.. 
Har ni varit utomlands tillsammans? Bara en liten Norgesväng, men planerna finns!
Vilket är ert bästa minne? När Monstret föddes helt klart!
Vem lagar bäst mat? Ha ha ha, ja Mattias är ju kock så..?
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Om båda är hemma så tittar vi nog mest på tv och surrar lite..
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Oj, nej faktiskt inte. Men det borde vi göra!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? He he, han i Stockholm och jag i Blekinge, en sisådär 50 mil..
Blir du lätt svartsjuk? Näe, det går inte vara det om man bor med någon som jobbar inom restaurang. ;-)
Ringer eller SMS:ar ni mest? Jag sms:ar och han ringer.
Brukar nån av er prata i sömnen? Nej, men Mattias gnisslar tänder. Vansinne!!

Känner du dig träffad är du utmanad!

Kommentarer
Postat av: Lilia Söderman Olofsson

Hi hi, när har bullen jäst klart?:o)

2009-03-29 @ 13:02:15
Postat av: Lilian Söderman Olofsson

Jag antar utmaningen!;o) QL att du hittade mig så jag kunde hitta hit!:o)

2009-03-29 @ 13:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0