Gaahh..

Jag tror att jag håller på att bli sjuk.. Mår urkasst, täpp i näsan (det är jag iofs konstant), tung i huvudet och trött i kroppen. Jag känner mig tom på energi.

Idag var det tänkt att jag skulle hinna städa och rensa i garderoben men det byttes ut mot cykla med Monstret, göra pajdeg till i morgon, sura på M och klippa marsvinens klor innan de fick ta varsitt bad och skölja av allt "jag hatar husse och stor-matte när de klipper mina klor så mycket att jag kissar på dem"-kladd. Mina händer ser ut som om jag hade stoppat in dem i en rosenbuske och ruskat runt lite efter deras panikklättring med nyklippta klor.. Samma sak varje gång vi klipper klorna på dem, man är inte poppis då liksom.. Men de verkade gilla att bli torkade med hårfönen iaf, satt helt stilla och kissade lite på M. Ha ha ha!!

Så Eurovision gick ju sisådär för Sverige, hade inte direkt räknat med något annat, de borde kanske ta och släppa in lite nya låtskrivare istället för Ingela Pling och gänget så det började hända något på den fronten? Men Norge vann ju, precis som jag sa, jag gillade den redan första gången jag hörde den. Dessutom är det ju den 17 maj idag, hade ju inte varit dumt att spendera dagen i Oslo tex!! Gratulerer med dagen Norge!!



Dock tycker jag att hela Eurovision var lite av ett sömnpiller igår, jag hann inte ens se de sista bidragen och sov mig igenom större delen av röstningen innan jag orkade hasa mig i säng istället.

Dessutom så är Nummer 2 helt crazy ass i magen, det bubblar så det är inte klokt, ni har sett typ Alienfilmerna och liknande? Så ser det ut, som om något försöker ta sig ut.. Tyvärr slutar det så fort M ska se eller om man tar fram kameran så jag kan inte visa..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tja!

Jag tycker att Norge var en bra låt!

Men det var synd att Sverige kom på 21:a plats!!!!

Kram Emelie

2009-05-23 @ 11:34:24
URL: http://lawabiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0