Garderobsrensning

Idag har M och Monstret varit på barnkalas och jag har rensat ur garderoben.. Jag tänkte faktiskt städa, men så insåg jag att det inte gick att ha det så här längre utan att jag måste bort med lite kläder.

He he.. Här är jag inte klar än..


Fyra fulla sopsäckar stannade det på, jag har slängt ALLT det där som jag inte gillar eller som känns fult. Bara sparat kläder jag använder och gillar.. Men det är helt galet, jag hittade TVÅ par byxor jag har glömt att jag hade, ett par oanvända skor och flera tröjor som jag aldrig använt (tom några med lapparna kvar). Jag har sparat de kläderna som är helt oanvända, skorna och de kläderna som jag gillar men inte passar i en låda för att eventuellt sälja dem på tradera senare. Om jag bara fattar hur man gör och hittar nåt bra sätt att packa dem. En del kläder gillar man ju ändå liksom och det känns så tråkigt att skicka det till insamling, man vill ju veta att plaggen "får ett liv" ändå..


Just ja, längst upp i vänstra hörnet ser ni mitt bästa loppisfynd!! Den svarta lampfoten i glas hittade jag på en loppis för 50 kronor!! I love it!! Jag hivade den asfula lampskärmen som satt på vid köpet och bytte sladdar i den, tyvärr har jag inte hittat "rätt" skärm till den än så en från IKEA får ställa upp så länge. Men lampor är definitivt något man ska leta efter på loppis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0