Kalaslördag!

Idag har jag och Monstret varit på kalas hos en av Monstrets dagiskompisar. Det har ju varit superbra väder så de höll kalaset ute i en lekpark i närheten av där de bor, jättemysigt! Sol, kaffe, tårta och två timmars mammaprat är ju precis vad man behöver ibland, även om solen var sjukt varm om man hade jeans på sig. Dessutom blev ju Monstret supervarm och tog av sig koftan hon hade över sin t-shirt, ungefär samtidigt kom jag på att jag inte hade smörjt in henne med solskydd.. Stupid mom liksom.. Men det kändes inte alls så varmt hemma hos oss, jag tog ju till exempel med en fleecejacka till Monstret för att jag tyckte att det kändes som att det kunde bli lite kyligt, men som tur var hade jag med en tunn långärmad tröja som vi bytte till då Monstret började bli lite röd. Hon är ju så ljus lillfisen och bränner sig lätt annars..

I övrigt är det ju Eurovision ikväll!! Ni missar det väl inte??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0