Working 9 to 5

Idag var vi på jobbet, jag och Monstret, hon var faktiskt uppe klockan sex och frågade "om vi skulle åka på jobbet nu?" men vi åkte väl först runt nio-tio. Hon har varit jätteduktig och snäll idag, inga problem att ha med henne heller, åkte både buss och tåg och buss igen utan problem.. När vi kom fram så smet M från maten en stund och kom ner och sa hej innan vi åkte upp till mig, Monstret blev lite blyg för pappa och kände inte riktigt igen honom i kockkläderna i början. När jag vinkade och pekade var pappa var så tittade hon bara lite tveksamt på mig och frågade "Är det där M?". Hon frågade typ hundra frågor om varför han hade de där kläderna på sig och vad han gör på sitt jobb medan vi handlade lite lunch på ica, hoppade in i hissen och åkte upp till kontoret.

Men jag fick faktiskt till och med en del gjort idag medan hon kollade på film, ritade, tejpade och underhöll gubbarna på fikat. Jättesöt! Och en aning sockerstinn, av någon anledning så rensade alla sina skrivbordslådor helt plötsligt och jäklar vad godis de hade i dem, det ser man inte i vanliga fall då alla har äpplen och bananer på skrivbordet och verkar så nyttiga!! Hon blev nog trött av den långa dagen i alla fall lillfisen för hon somnade som en stock i bilen på väg hem och vi fick bära henne sovande runt i affären medan vi handlade, märktes nu ikväll med för hon pendlade mellan supersprallig och jättegnällig hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Karro

Jag älskar faktiskt bilbingo ;) hi hi

Kramar

2009-05-23 @ 17:12:08
URL: http://karoline.eak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0