Fina fräcka flickor..

..får f-müsli till frukost, får flera färska frukter, förvånande fräscht.. Minns ni den? Jag måste ha drömt om den inatt för den satt fast i huvudet när jag vaknade vid fem-draget och har inte försvunnit än. Rätt irriterande!

Här är vi förkylda, både jag och Monstret mår rätt skit så hon får vara hemma från dagis (inte helt populärt) men det är nog ändå Ninja som har det värst. Hon är SUPERförkyld, stackars liten, inte lätt när man är alldeles ny.. Men hon ser så rolig ut när hon nyser, hostar eller om man måste "avsnora" henne lite, hon blir lika förvånad varje gång och får ett ansiktsuttryck som säger "VAD var det DÄR?". Men jag hoppas att det inte blir värre, tydligen mådde M lite risigt med så vi snufsar väl runt här hela familjen i näsduksland ett tag.

Pratade med bvc igår och vi sköt upp vaccinationen till på fredag, känns inte kul att slänga på ännu mer i Ninjas lilla kropp om hon redan är sjuk. Vi pratade om svininfluensvaccinet med, tydligen så vaccinerar de hela familjen på en gång om man går med ett barn till bvc så det är ju bra, nu fattas det ju bara att det faktiskt FINNS vaccin bara med då.. Slut hela tiden! Visste inte om vi faktiskt skulle vaccinera oss men jag tror inte jag vågar chansa med Ninja hemma, vill inte att vi drar hem något skit till henne..

Kommentarer
Postat av: Lilian Olofsson Söderman

Nej, så resonerar vi också. Vi är vaccinerade nu hela familjen:o) Bättre med 65% säkerhet än 0%...;o)



Krya på er! Stackars liten att behöva bli sjuk när man är så liten...inte QL heller!Kram!

2009-11-17 @ 22:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0