frEhdaah..

.. som Monstret uttalar fredag, lite genom näsan liksom.. Hon säger även elj, öhga och veäg.. Riktig liten förortsbrutta!

Sorry att det har varit lite klent med uppdateringar den här veckan, men jag har varit på riktigt (ordet jag tänker använda passar sig inte riktigt i offentlig text så jag gör lite stjärnor här så får ni fylla i något lämpligare) ******* humör den här veckan och det gick inte över förrän igår.

Veckan har ändå varit helt händelselös så ni har inte missat något.
I morgon ska jag i alla fall iväg till Barkarby och hem till en tjejkompis från jobbet som har bjudit dit hela "jobbgänget" för en kväll.. Ska bli så vansinnigt roligt och nu hoppas jag att humöret håller i sig över helgen iaf.

Ikväll är det bara jag, Monstret och Ninja hemma eftersom M jobbar så vi ska ha lite fredagsmys och slappa i soffan. Det är väl något kasst att titta på.. Annars får det bli Lazy Town, Kalle Anka, My little pony eller någon annan av Monstrets filmer istället.

Ska floppa tillbaka till min senaste fanfictionbok (det har blivit en del läsande gjort de här månaderna) nu och vända några sidor till innan Ninja vaknar och vill ha middag. Sen har jag lovat att Monstret ska få tillbaka datorn eftersom hon ville surfa Bolibompa-sidan igen, vi behöver verkligen köpa en dator till för det börjar bli irriterande att dela och det kommer ju bara bli värre ju äldre döttrarna blir dessutom. Men jag ska ändå rita lite mer på en tatuering jag började på igår (en phoenix, ni vet fågeln som uppstår ur sin egen aska, fenix heter den väl på svenska?) så det gör inget, nice att ha fått lite tid över för att hinna göra det med, behöver underhålla den delen av hjärnan mer.
Jag har dessutom börjat sakna min tungpiercing mer och mer sen jag tog ut den, funderar lite smått på att göra en ny (förlåt mamma!), men det är så jäkla jobbigt att tokläspa i två veckor innan svullnaden har gått ner ordentligt. Å andra sidan kan jag inte göra någon som syns heller, kontorsarbetare som man är.. Ska tänka på det ett tag till och bestämma mig sedan.

Kommentarer
Postat av: Mams

Ja ja du gör ju som du vill det har du ju alltid gjort, men jag älskar ju dig ändå.Puss

2009-10-23 @ 19:23:35
Postat av: Ida

Ahh.. Lilla mamsen du rockar!! :-P

2009-10-23 @ 21:03:09
URL: http://vidi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0