Just ja..

Glömde berätta! Ninja sov sin första hela natt igår, från halv tolv till 6!! Jag gillar det här barnet, tror inte man hade kunnat få en snällare unge, eller så är det bara för att jag bara har Monstret att jämföra med som defenitivt har mer av M:s rastlösa gener i sig och var mycket kinkigare när hon var bebis. Ninja har inte ens en lika stark röst som Monstret (de kallade henne "Sirenen" på dagis av en anledning bara så att ni fattar på vilken nivå det är) så man får inte lock för öronen bara för att hon gastar heller, rätt skönt som omväxling!



Söta, söta, söta!!

Kommentarer
Postat av: Karoline

Fy fasiken va söta de är, snart kommer tant Karro och leker lite. Tur att Wilma gillar Barbie och Ponnys :)

Dricka öl kan jag lätt göra till en tradition ;)

Glömm inte att jag ska bjuda dig på bion sen, längtar!!!

Massor med kramar till er alla

2009-10-12 @ 09:48:55
URL: http://karoline.eak.nu
Postat av: Lilian

Men, vilken snäll "onge" ni har fått!:o)



De är ursöta båda två!:o) "Sirenen" - ha ha ha ha ha

2009-10-12 @ 10:14:51
URL: http://lilianolofsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0