Skit, skit, skit!!!

Missade Monstrets läkartid idag.. Eller det var en telefontid alltså, jag skulle höra efter vilken dosering vi ska ha på hennes astmamedicin nu, och jag hade stängt av ljudet på mobilen för att Ninja sov. Hade inte en tillstymmelse till aning om att det var idag han skulle ringa, man bokar ju så långt i förväg.. Skit med, nu måste jag försöka boka en ny tid, de har telefontid för tidsbokning mellan 11:30 och 12:00 mån-tors, och sedan binda fast den jäkla telefonen i örat de närmsta två veckorna så jag omöjligt kan missa den.. Vi lär väl få en tid om typ två veckor eller så. Jag blir så irriterad på mig själv..

Däremot så har jag ringt och beställt en tandläkartid till Monstret, hon har klagat ett tag på att hon har ont i en tand, eller egentligen ovanför en tand, och det verkar inte bli bättre. Det fanns TVÅ tider att välja emellan (hon i växeln nästan skrattade åt mig när jag sa att jag gärna ville ha en tid sent på eftermiddagen, då var det väntetid på över en månad) så det blev till att välja mellan 07:10 i morgon eller 08:20 på tisdag.. Ingen av tiderna kommer att fungera med Ninja eftersom det är precis då hon äter och M kan ju inte gärna säga på jobbet idag att han ska vara borta i morgon, då hinner de inte plocka in en ersättare, så det fick bli tisdag då.. Crap! Trött på dessa j-a väntetider överallt!

Annars är det en rätt sugig dag ändå, Ninja är inte ett dugg samarbetsvillig och krånglar för hela näsan är igentäppt med snor, Monstret är utless på att vara hemma med tråkmamma och jag har MASSOR med tvätt som ska vikas och jag orkar mest bara sitta och titta på den istället för att ta tag i det. Det är det värsta med att tvätta mycket, det blir så mycket att vika..

Åhh, fasen jag är fortfarande sur för att jag missade den jäkla telefontiden...



Monstret hjälper till med att mata lillasyster..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0