Bok 1

Idag har jag avverkat den första Twilight-boken, så skönt att sträckläsa är det inte? Boken hängde med ut i lekparken då Monstret ville ut och leka och den har suttit fast i handen hela eftermiddagen samtidigt som jag matat bebis och annat. Ska börja på den andra så fort jag kommit bort från datorn. Den var BRA, bara lite taffligt översatt.. Jag ska köpa de här böckerna på engelska också helt klart, de har översatt dem på lite för lätt svenska, originalböckerna är skrivna på djupare språk och ger mycket mer då man läser dem.

Det har varit en helt lagom nivå för min trötta hjärna idag i alla fall, har sovit på tok för lite, men det är verkligen som du säger Lilian.. Man glömmer hur trött man är bara man tittar på den här lilla människan som ligger där och bara är helt ljuvlig!! Det är säkert något uträknat i generna det där? Överlevnadsinstinkt för små bebisar: "Se SÖT ut"!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0