Bok 3 och 4

Igår gjorde vi verkligen inget.. Jag kunde inte ens berätta om vad vi gjort för det var så lite. Myste bebis och var en sväng till affären, ploff, så var hela dagen borta.

Idag har det varit en evig kamp med Monstret, hon är så j-a 4 år nu och jag blir galen!! No more explanation needed!!

Dessutom har jag avslutat Twilight-serien, bok 3 avslutade jag igår och fortsatte med 4. Tyvärr hade jag ju inte köpt den eftersom den inte fanns som pocketbok än utan har läst den på nätet (lovar dock att köpa den med och inte bara gratisläsa), den var dock lite ehm.. konstigare än de andra. Lika svår att sluta läsa dock! Så nu har jag alltså plöjt igenom dryga 2000 sidor på 4 dagar, är det bevis för att de var bra de här böckerna? Och för att jag sover för lite kanske? Kan ju inte sova så jag kan ju lika gärna underhålla mig själv under tiden, dessutom blir det ju några timmar bebismatning också som passar utmärkt att läsa på.

På bebisfronten är allt lugnt, hon äter och sover, har några vakentimmar nu i alla fall så man hinner ju se hur hon ser ut med ögonen öppna lite då och då. Tyvärr inträffar de oftast som idag, mellan fem och sju på morgonen och mellan 3 och sex på eftermiddagen. Då man är som tröttast och då man har som mest att göra, lite typiskt!
Dessutom har vi slutat amma nu, Ninja protesterar högljutt och vägrar äta och jag orkar inte tvinga henne längre. En månad är bättre än inget och nu blir hon ett flaskbarn (vilket den lilla rebellen säkert är fullt nöjd med)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0