En tumsugare till?

I morse när jag tog upp Ninja låg hon och sög på tummen! Det var nog bland det sötaste jag någonsin sett och hon smaskade på som bara den.. Undrar om hon kan bli mycket mer lik sin storasyster än så, hon som aldrig släpper sin tumme då hon är trött eller ledsen. Monstret kör ju även med "Jag får ingen mat, jag får bara sitta här och suga på min tumme" om hon inte får äta något för att det snart är middag t.ex, med en riktigt ynklig, sorgsen röst.. Ha ha, manipulation på högsta nivå!

Idag skulle vi egentligen varit iväg och vägt Ninja på bvc men Monstret är förkyld och fick vara hemma från dagis så vi ställde in. Känns inte ok att släpa med en förkyld fyraåring till bvc där det är en massa bebisar, jag ringde och fick en ny tid i nästa vecka istället. Jag behöver inte väga henne just nu iaf, hon växer som ogräs så jag är inte ett dugg orolig över henne och Tiina på bvc höll med om att det inte var någon direkt brådska. Kom ihåg att ringa och beställa en ny läkartid hos Adam (Monstrets astmaläkare) på BUMM med, kors i taket. Vi ska inte dit förrän i slutet av året men det är minst två månaders kö för tiderna så det gäller att vara i tid.. Jag ville ha en telefontid med bara för att höra om doseringen nu fram över och det fanns inte ens det förrän den 5:e, så ni fattar vad jag menar?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Stackars mini monstret, ni är ju ALLTID förkylda där uppe i Storstaden!

hahaha

//Kram Emelie

2009-09-26 @ 21:13:32
URL: http://lawabiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0