Finbesök och långa ögonfransar

Idag har min pappa och lillebror förärat oss med ett besök.. Vi gick en sväng och stannade och lekte i lekparken, eller Monstret lekte med lillebror och vi fick tid att surra lite. Det är ju det jag har sagt förut, vi bor liksom för nära för att vi ska träffas ofta annars så det är kul att hinna umgås lite. Ninja var inte sådär superkul att besöka kanske eftersom hon lade sig och sov precis då de klev in genom dörren, men å andra sidan så kan hon ju inte tillföra sådär supermycket annat än att ligga och vara söt än heller så det gjorde nog inget, ha ha!

Nu i eftermiddag har jag suttit och överfört gamla foton från skivor in på den externa hårddisken, tänkte att jag skulle göra lite fotoalbum framöver och dessutom så ville pappa ha lite foton av tjejerna på en skiva så jag ska fixa en sådan med. Jag har ju tyckt att Ninja är så jättelik Monstret då hon var liten men efter att ha sett de gamla fotona tar jag tillbaka det. Hon var väldigt lik de första bebisbilderna men inte nu längre. De har lika långa ögonfransar, även om Monstret har nästan svarta (fuskigt) och Ninja har ljusa som mig så är de otroligt långa, men både jag och speciellt M har väldigt långa ögonfransar så det är nog ärvt.

Det ser nästan lite konstigt ut eller hur? Då hon har ögonen öppna når de till ögonbrynen precis som det var för Monstret..
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Men hallå där Ida! Är det grannen Ida alltså??

Det slog mig inte först vem det var, men så såg jag en bild i din blogg på en tjej som ser preciiiis ut som du som liten :-)



Har du 2 kids alltså??



Finns du på FB??



Kul att se dig =)

2009-09-19 @ 16:02:52
Postat av: Petra

Kul att höra från dig =) Tyckte att din dotter är himla lik dig =)

Jag har dock inga barn, men sambo och tre katter.... det räknas väl oxå??

Ja, resten har du säkert läst dig till. Jag tycker det är dags att du intar resten av skaran nu o bekantar dig med fb =)

Riktigt skoj tycker jag iallafall, nästan skadligt beroende :)

2009-09-20 @ 01:22:33
Postat av: Emelie

Oj, det var långa ögonfransar...:)

Kram

//Emsan

2009-09-26 @ 21:19:33
URL: http://lawabiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0