Mössa?

Ingen som har en rolig sida eller ett märke som har finfula och annorlunda mössor? Skulle vilja ha en både till mig och till småfisarna..
Har funderat på Geggamojja-mössorna men sådana har ju varenda lattemammaunge på sig och då var det liksom inte lika kul längre. Sånt här blir ju viktigt nu när man faktiskt ska vara ute i vinter och knappast lär se ut som folk i håret. Börjar ju bli kallt med..
Ja ja, tips emottages tacksamt!!



Hade ju kunnat funka om jag vore 13 alternativt korkad och blond..


Kommentarer
Postat av: Jenny P

Fick mössor till min barn av lillsyrran, hon hade beställt dem från lilla hjärtegryn. Deras namn står på dem med en gullig figur. Jätte fina:)

2009-09-23 @ 21:19:59
Postat av: Lilian

Ha ha, precis vad jag också tänkte rekommendera!:o) Tror att de kanske heter älskade små hjärtegryn :o)

2009-09-24 @ 09:43:16
Postat av: Lilian

Haha, precis vad jag också tänkte på! :o)



Tror att det heter älskade hjärtegryn ...är inte helt säker.

2009-09-24 @ 10:43:45
Postat av: Ida

Ahh, där har jag faktiskt tittat in förut (sidan låg redan som favoriter på datorn) men det hade jag glömt! Ska kolla omedelbums, tack för tipset! :-)

2009-09-24 @ 10:52:03
URL: http://vidi.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Cool mössa, den måste du ha....hahaha

//Kram Emelie

2009-09-26 @ 21:14:54
URL: http://lawabiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0