Prinsessa!

I morse när jag kom ut ifrån toaletten efter Ninjas första blöjbyte möttes jag av en alldeles nyvaken prinsessa! Monstret hade hunnit upp ur sängen och i prinsesskläderna fortare än vi hann byta en blöja, funderar på hur länge vi var där inne egentligen..





Idag har det inte direkt hänt något annars, Ninja har varit en snäll bebis och sovit hela förmiddagen och var vaken mellan två och ja.. egentligen till alldeles nyss, med några små powernaps emellan. Hon fick ligga på lekmattan i eftermiddags och träna huvudet lite, var så söt och sparkade som en galning. Sen ser det ju så kul ut när hon tappar balansen och vickar åt sidan.. I och med att huvudet ramlar så följer hela kroppen med runt, som en liten säl!

Jag tränar!!

Kommentarer
Postat av: Lilian

De är ju bara så fantastiskt söta!!!:o)

2009-09-21 @ 20:48:55
URL: http://lilianolofsson.blogspot.se
Postat av: Petra

Åhh Ida så glad jag är för din skull.. mamma o allt =)

Vem kunde tänka sig det när vi lekte o hade oss förr i tiden.

Och du, återigen Oh my vad hon är lik dig!!

2009-09-23 @ 08:47:16
Postat av: Emelie

Vad gullig "Prinssesan" är!!!!

Kram

//Emsan

2009-09-26 @ 21:17:23
URL: http://lawabiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0