Twilight - igen

Hmm.. Inser efter lite blogghoppande att jag är defenitivt inte den ena som har fastnat i den här vampyr-världen, jeezuz vad många det är!! Skönt att veta att man inte är den enda som har tappat hjärnan ändå..

Ska gå och lägga mig i sängen och börja om på böckerna igen, blev så tomt efter de var utlästa, och längta lite till 20 November då nästa film kommer ut på bio.. Sorgligt men sant.. Behöver dessutom en frivillig tjejkompis att släpa med på filmen då, inser att M kommer att vara helt värdelös att ha med sig dit, han kommer bara att lägga en massa ironiska kommentarer om allt och förstöra den för mig!
Kan man kanske få med sig en bästis? Om jag bjussar popcorn? Kan följa upp med en pubrunda efteråt dessutom, jag lär behöva det, massor av öl och en hög servetter att torka dregglet med.. Ha ha!! Låter som medicin det!

Skulle behöva ett slag i huvudet istället kanske så det går över!?

Kommentarer
Postat av: Karoline

Klart jag följer med, jag älskade den första filmen. Kanske kan jag få låna dina böcker sen när du läst ut dem igen ;) Ööööööl!!!!! Snart kommer du hit och det ska bli så jäkla kul :)

Kram kram

2009-09-16 @ 13:16:45
URL: http://karoline.eak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0