ZZZZZZZZZ

Är sååå trött.. Ninja ville inte alls sova i natt utan tog och skrek fram till ett istället och då hon äntligen somnade! Glad över att äntligen få lägga mig och sova smög jag in i sovrummet och lade henne i sin säng, då självklart M snarkade så högt att hon vaknade igen innan jag ens hade hunnit få av mig kläderna! Mitt ej oändliga tålamod tog slut på en sekund, jag greppade min kudde och stegade ut till soffan under en lång rang av svordomar där bland annat några skarpa hot mot sambons liv ingick..
Så där har jag och Ninja sovit inatt, med paus för mat vid fyra och sedan vaknade vi vid sju (hon vaknar fortfarande fem i sju varje morgon) då Monstret också kom upp. Kan ju säga att halvligga i soffan med en bebis på armen var inte direkt det ultimata sömnpillret och det känns som om jag har blivit överkörd idag..

Kommentarer
Postat av: Lilian

Åh, jag hoppas att sambon kan ta barnen en stund på em så att du kan få vila lite, fast just ja, du kan ju inte sova på dagen du heller...ja, men om 14 månader så kanske du kan få sova en hel natt ;o)



Nej, skämt å sido, hoppas att du kan få sova lite snart, så att du orkar.



Julian sov hela natten utan att vakna en endaste gång för första gången sedan han föddes i förrgår och nu har han sovit hela nätterna både igår och i natt också - kändes lyxigt! :o) peppar, peppar

2009-09-19 @ 09:12:42
URL: http://lilianolofsson.blogspot.se
Postat av: Emelie

Åh, stackare!

Hoppas att du får sova mer nästa natt...men hoppas inte för mycket.....HAHAHAHAHA

Ha det bra!



Kram Emelie

2009-09-19 @ 12:03:03
URL: http://lawabiding.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nu vill du väl inte ha med kommentarer av mig, hade inte såå mycket att göra.....:)

Kram

//Emsan

2009-09-26 @ 21:20:35
URL: http://lawabiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0