Crazy week

Helgen har varit rätt rörig.. M åkte på Ålandskryssning med sitt jobb fredags och passade på att skära bort fingeravtrycket på höger långfinger precis innan, asäckligt såg det ut och fick åtgärdas med 7 stygn innan han kunde åka (det var ju inte nog anledning för att stanna hemma "akut-van" som han är). Det var en glasskärva i diskhon hemma som skar rakt genom fingertoppen så hela fingeravtrycket typ hängde löst, rena blodbadet i köket.

I lördags då han kom hem bytte vi bara av och så åkte jag hem till en kompis i Barkarby på filmkväll, bra film och gott sällskap!

I söndags så hann vi knappt ses heller för då åkte M och jobbade på eftermiddagen medan jag och Monstret satt i soffan hemma och åt taxfree-godis.. :-)

Den här veckan kommer att bli rätt hektiskt på jobbet med så det blir nog rätt snålt med kvalitetstid ännu. Vi har ett möte i morgon som jag inte vet hur lång tid det tar och på torsdag ska jag ner till södertälje hela dagen och traska på spåret. Eller ja, inte PÅ spåret utan vi ska in i skåpen och rodda men det betyder ju fortfarande att jag inte hinner jobba med det jag borde utan att jag får ta igen det innan och efter. Det är därför jag sitter på jobbet nu och några timmar framåt, förhoppningsvis så får jag undan lite skit medans det lugnar ner sig här. Det är ju halvdag på fredag på grund av Valborg med så då lär man ju inte få särskilt mycket gjort. Kanske passar på att jobba fulldag istället så jag plussar på flexen lite, tror jag ligger någon timme minus fortfarande. Jag vill vara på plus i sommar då man blir så mycket latare och inte orkar jobba fulla dagar!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Lite sprit i kroppen så försvinner smärtan, ja alla falla tills spriten gått ut kroppen.Men då kommer baksmällan i stället.

2010-04-27 @ 00:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0