Kom på..

Att det är flera dagar sedan jag skrev.. Glömmer bort ibland minsann!

Helgen som var (påsk) tillbringades hemma med att packa lådor, i Nyköping hos farmor och farfar (barnens alltså) och hemma och packa mer lådor! Vi har mycket lådor hemma..

Ninja har fått byta bilstol i bilen till en som är lite större och hon HATAR den.. HATAR!! Hon skrek konstant hela vägen från Nyköping upp till Stockholm. Trodde jag skulle bli tokig!

Dessutom har jag världens värsta träningsvärk! Var på jobbets yogapass igår och AJ, det finns mycket muskler man tydligen aldrig använder.. Som i axlarna och höfterna.. Men det var rätt kul och skönt efteråt! Och jag är mycket vigare än vad jag trodde, tydligt efter igår, en del ställningar är ju helt omöjliga. Sedan att stå i en omöjlig ställning och "andas".. det får man träningsvärk av!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0