Paus

Sitter på jobbet och håller på med de jävligaste ritningar jag har gjort på flera år! Kan ju inte gå in på det här men ta mig på orden och tyck lite synd om mig? Måste bara ta en paus innan hjärnan får överbelastning och vad passar väl då bättre än att uppdatera er lite? Det blir ju rätt sällan numera.. Måste till lite skärpning.

Jag var i alla fall tillbaka på jobbet i fredags efter min monsterförkylning och fick lämna det lite tidigt eftersom det skulle saneras.. mot mal! Fråga mig inte hur det har kommit hit men tydligen så hade de sanerat systerkontoret för bara några veckor sedan så man kan ju gissa?

Helgen bjöd inte på något spännande, M jobbade i lördags och vi andra slappade. Spacklade lite lister som varit trasiga och vi försökte få bort tuschen som Monstret skrivit på sin tapet med, note to self: Målartvätt fungerar INTE, vi fick ta till aceton tillslut. Resultatet blev vitskrubbiga fläckar (acetonet tog bort färgen ur själva tapeten med) och det ser lite skumt ut, men vi kommer nog att fejka ovetande och hoppas att det går igenom ändå. NORMALT SLITAGE.. Jajamen..

Idag har jag varit på min instruktionsträning som jag missade förra veckan och det kommer att bli superkul! Patrik (kolla Bästis jag skriver upp det så vi minns) som gick igenom maskinerna och gjorde programmet var jättetrevlig och bra, jag kunde ha mycket högre vikter på än vad jag trodde och gymmet är väldigt fint med avslappnad atmosfär. På torsdag blir det den första "riktiga" träningen. Nice! Jag gissar på ruskig träningsvärk på fredag.

Japp, det var väl allt så här långt. Jag gör ett litet inlägg nu efter om Ninja (eller ja, det hamnar ju före förstås), hon har gjort stora framsteg och förtjänar ett eget inlägg idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0