Resultat..

Åkei.. Efter melodifestivalen här då.. Jag är glatt överraskad! Det var ju BRA! Nästan alla låtar var bra (Jenny Silver? VAD var det där? Bleh..), programledarna var bra och resultatet var bra. Förutom att Linda åkte ut.. HUR gick det så? Jag ville ha den med!

Och Dolphan är min nya idol.. Fy fasen vad rolig han var.. hAAAn... prATAR.. JU... som... en.. sUUper.. hjÄLTE!! Ha ha ha, M höll på att bli galen för jag skrattade så mycket men seriöst hur kunde jag låta bli? Har ni sett filmen "Superhjältar"? Han lät precis så.. Men tonhöjning i slutet av orden, paus för effekt och allt.. Otroligt roligt! Dessutom drev han ju så mycket med sig själv! Som sagt.. min nya idol!


Kommentarer
Postat av: Karoline

Hallå!!

uppdatering tack!!

2010-02-19 @ 14:52:39
URL: http://karoline.eak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0