Rekryteringsbonus?

Jag kommer inte åt mina lönespecar på jobbet nu eftersom jag är hemma, blev lite jobbigt nu när jag fick se kontot då lönen ploppar in och jag ser att det är på tok för mycket pengar! Efter ett samtal till löneavdelningen där jag försökte förklara att "ehm.. jag tror att ni har satt in för mycket pengar på mitt konto den här månaden, hur betalar jag tillbaka?" så fick jag veta att det var rekryteringsbonus för Bästis! Man tackar! Jag önskar dock att någon kunde ha sagt något så hade jag sluppit våndan över att ha pengar på kontot som jag inte borde ha..

Tack för bonusen Bästis!! :-)

Kommentarer
Postat av: Karro

Ha ha ha, tack för jobbet ;)

2010-01-25 @ 22:04:15
URL: http://karoline.eak.nu
Postat av: Mams

Åh vilket behagligt problem :)

2010-01-26 @ 18:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0