Tatuering och The Black Dagger Brotherhood

Jag är astrött.. Verkligen fruktansvärt trött.. Jag vill ha sommar så man får lite sol och varmt, de här vintermånaderna skulle jag kunna lara mig helt utan faktiskt, fattar inte varför jag bor i ett vinterland ibland. Tänk vad skönt det skulle vara att alltid ha sommar? Eller rättare sagt, kallare sommar och varmare sommar istället för vinter och sommar.

I alla fall, igår så var M till tatueraren och fortsatte på sin arm.. Den är förlängd ner till ungefär en dm under armbågen nu och ska bara fyllas i helt så är den klar sedan. Han kan ju inte dra den längre ner än så eftersom han bränner sig på armarna mycket i jobbet. Men den kommer att bli superfin! Ska höra om jag inte får sätta ut en bild sedan när den är klar..

Dessutom så har jag en ny bokserie jag läser nu, The Black Dagger Brotherhood, och den är SÅ bra.. Det går inte sluta läsa, fick hem böckerna (7st) i torsdags kväll och är mitt i den sjätte nu.. Jag rekomenderar starkt så länge du är i rätt ålder (de innehåller en del..ehm.. ej barnvänliga scener av varierande sort) och inte har problem med att de inte finns på svenska!


Kommentarer
Postat av: Petra

Vilket tempo du läser i :-) Då har du verkligen hittat en bra serie

2010-01-21 @ 07:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0