The Host

Jag fick ju The Host i julklapp av Monstret och Ninja (ok, jag köpte den själv men det STOD att det var från dem på paketet iaf), det är samma författare som har skrivit Twilight, och den är skitbra! Den är nog nästan bättre än vad Twilight är, väldigt annorlunda, men jag gillar den som tusan. Hoppas att de gör film av den här också, har läst det någonstans men då var det inte bestämt än, tydligen ska det komma ut fler böcker och göras en serie av denna med och jag ska defenitivt ha dem!



Annars är det rätt kallt nu, trist för det går liksom inte att släpa ut ungarna och få lite luft om luften är 25 grader kall.. -26 var det som kallast igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0