Idag är det ingen vanlig dag..

För idag är det miiin födelsedag..

Jajamensan.. Idag blir man hela ehm.. 23 år.. :-)

Hemma är allt lugnt. Mamma var nere i helgen och jag och M var ut på spökguidning och middag inne i stan i lördags. Jättebra kväll var det!! Supermysigt!

I söndags firade vi mors dag och lite minifirande för min fösslessedag eftersom mamma inte är här idag. Monstret gjorde jordgubbstårta tillsammans med momma (det MÅSTE vara jordgubbstårta när jag fyller år, tradition), den såg lite vinglig ut men var supergod!

Sen har jag mest bakat tårta.. Lovade att ta med en till jobbet så det har jag gjort nu. Släpat den ända hemifrån på tåget och bussen.. Hoppas den är god med nu bara, för den tog lång tid att göra, en tårta tar dryga 8-9 timmar att göra från start till färdig. Rätt saftigt.

Kommentarer
Postat av: Karoline

Grattis bästis på 23 års dagen, hemskt ledsen men du börjar bli så pass ung nu så jag får inget utbyte av våra samtal längre ;)



Ha ha ha, skojade bara!!



Snart 30 år då!!!!!



Kraaaam

2010-06-01 @ 08:55:46
URL: http://karoline.eak.nu
Postat av: Emelie

GRATTIS!

hoppas att tårtan smakar och att du får mkt presenter.

mums med jordgubbstårta.

Ha en bra fortsättning.

Kram

2010-06-01 @ 17:09:17
URL: http://lawabiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0