Aftermath and showtime!

Ahh, finns det något så skönt som när alla barn har gått hem efter ett barnkalas? Man vet att det är ett helt ÅR kvar till nästa.. I alla fall var Monstret supernöjd med sitt kalas och det var ju det som var huvudsaken!

I dag har vi varit på visningen av lägenheten and I LOVE! Den var asful inuti, ASFUL! Men den skulle kunna bli så fin, planlösningen var superbra, läget superbra.. Men en del av golven och väggarna behöver göras om, desperat, i alla rum. Köket var ok men även där så skulle luckorna kunna bytas och väggarna typ decificeras för de var så fula, badrummen var helt ok även om det behöver bytas typ blandare och badrumsskåp bara för att de var fula. Det fanns en groteskt stor klädkammare mitt i lägenheten som blir superbra för all vår skit om vi flyttar in och balkongen var mycket större än vad jag trodde. Elen behöver dras om, tack och lov för en elektrikerpappa, för uttagen är urgamla och strömbytarna sitter lite hej och hå på olika höjd och på fel ledd men det är ju lätt ordnat. Vi får se vad banken säger i morgon, men skulle jag få chansen så flyttar jag in! Erhm.. VI flyttar in.. VI.. Sorry, glömde familjen..

Kommentarer
Postat av: Karro

Va kul!!!!

Fasiken vad spännande, hoppas att banken kommer med ett positivt besked! Den låter ju helt perfekt!



Är så glad för eran skull :)



Massor med bästis kramar

2010-03-15 @ 09:02:21
URL: http://karoline.eak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0