Jag blir så irriterad!!

Pratade med mäklaren i morse.. Hon hade ringt och pratat med den andra budgivaren och frågat om hon faktiskt hade ett lånelöfte eller om hon bara var med och trissade upp priset, ha ha. Mäklaren gillar oss och ville att vi skulle få den, är det moraliskt försvarbart verkligen, he he? Men det visade sig att det hade hon efter mycket om och men.. Och hade lagt 10 över oss.. IGEN.. Störd..

Så nu har vi lagt vårt sista bud på 900.. Den är inte värd det egentligen, men den skulle ju passa OSS så sjukt bra och då kan jag töja lite på samvetet. Bjuder hon 10 över igen så kommer vi stanna där och säga att vi kan ta en tidigare inflyttning istället, säljaren vill bli av med den så fort som möjligt och vi har ju inget som ska säljas innan vi flyttar in. Kanske väljer de ett tidigare datum och blir av med den.. Vi får ju dubbla hyror men det löser sig nog, vi kanske kan bli av med vår lägenhet fort.. Ja, ja.. Ni vet hur det är, hör av mig när jag vet mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0