Städa..

Måste städa.. Så jäkla trist! Men lägenheten ser ut som om det skulle gått en tornado igenom huset och vi ska ju ha barnkalas för Monstret på lördag. Dessutom ska jag göra sockerkaka till tårtan och lägga ihop den ikväll.. Borde göra det nu men jag är så trött! Jag hatar barnkalas!! Har olängtat till den här dagen ända sen Monstrets förra kalas tog slut.. Jag undrar om det är för att jag bara inte gillar barn? Alltså jag gillar MINA barn.. Jag gillar bara inte andras ungar.. Suck!

Pratade med pappa i morse med, han ska hänga med oss på visningen på söndag och titta på elen och sånt när vi ändå är där.. Det är ju ett rätt gammalt hus och inget är ju fixat i den här lägenheten, kan ju vara bra att veta vad som behöver göras och så redan innan så man inte köper något i blindo? Praktiskt med egen hantverkare!

Kommentarer
Postat av: Karro

jag är så spänd på vad ni kommer att tycka om lägenheten :)



Kram kram

2010-03-11 @ 19:27:56
URL: http://karoline.eak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0