Silence

Det är lördag kväll och det är så lugnt och tyst här. Barnen sover båda två och M är i Nyköping med sin familj.

Den här veckan började ju med VAB och resulterade i ett nytt besök till BUMM där Ninja fick en inhalator som ska användas när hon får sina hostattacker. Behöver jag säga att hon hatar den?

Sen har det varit lite crash and burn på jobbet med för mycket att göra på för lite tid. Var skönt med fredag igår. Tog en sväng in på Panduro igår för att titta på deras nya tårt-/bakavdelning. Den var inte direkt det massivaste jag sett men de hade en del grejer som man annars måste beställa över nätet. Blev lite färg, formar och sugarpaste. Måste se vad grejerna går för innan jag gör några större inköp. Men vi bakar nog lite i morgon för Monstret vill det. Får se om vi inte går loss på lite crazy colour och grejer. Det är så kul att baka med barnen för det behöver inte bli fiiiint utan man kan gå loss helt med färg och form.

Tog och beställde flygbiljetter till mig och Monstret i veckan med, vi ska åka upp och hälsa å Momma i Östersund i slutet av november. Ska bli kul! Jaghar inte berättat det för lilla fröken än dock.. hon tjatar öronen av mig varje dag fram tills dess annars. Det är hennes första gång i ett plan med så jag hoppas att det går bra.
Det som var det underligaste är att det kostade nästan lika mycket att åka tåg som det gjorde med flyget. Det är billigare för mig solo att flyga än att åka tåg? Nu blir det ju ändå lite dyrare eftersom Monstret är dyrare på flyget än om vi skulle åka tåg, samtidigt är jag helt klart villig att lägga en 500 kronor extra för att spara 5 timmars resande och ett byte. Vart är världen på väg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0